Exact Synergy Enterprise

CRM(ügyfélkapcsolat kezelés) app: “push notification”

  • 2015-07-21

Az Exact Synergy CRM alkalmazása mostantól push notofication(azonnali értésítés) funkcióval is rendelkezik, miután sikeresen vette az akadályokat a kísérleti fázisban. Push notification avagy azonnali értesítés ugrik fel a telefon kijelzőjén, amint új task(feladat) kerül a munkafolyamataink közé  vagy éppen akkor válik aktuálissá.  Ez egy újabb kiváló funkciója a crm alkalmazásnak ,ami elősegíti a könnyebb,eredményesebb munkavégzést.

A push notification funkció bekapcsolásához nincs más dolgunk, csak frissítenünk kell a legújabb exact synergy enterprise verzióra, ami jelenleg a 254-es.


Értékelhető visszajelzések

Kezdetben 20 fős csoporttal indult a kísérleti fázis. Azonban a folyamat közben sokan csatlakoztak az új push notification funkciót használók táborába. A visszajelzések javarészt pozitívak voltak, habár volt egy pár építő kritikákat tartalmazó megjegyzés is. Ezeket a véleményeket a későbbi funkció fejlesztésekhez fogják felhasználni.

Felhasználói aktiválás

A push notification funkció használatához nincs más teendőnk, csak frissítenünk kell a legújabb exact synergy enterprise verzióra, ami jelenleg a 254-es. Ebben a verzióban már megjelenik a mobil beállítások fül, amin keresztül aktiválni lehet. Rendszer->beállítások-> mobil alkalmazások-> beállítások menüpontokon keresztül érhető el a kapcsoló.

Aktiválja most
A push funkció csak a legújabb mobil verziókban érhető el. Ezek letölthetőek az  App Store-ból ( 2.3.1-es verzió) és  a Googe Play áruházból ( 1.2.3-as verzió). Az alkalmazáson belül be kell kapcsolni a push notification opciót.
Már telepítve van a CRM alkalmazás az ios eszközén,de nem indította el egy ideje?  Ellenőrizze,hogy a legújabb verzió van-e telepítve és indítsa el újra,hogy engedélyezhesse a push notificiation-t.