Exact CRM megoldások

Egy CRM rendszer a 100%-os átláthatóságért

  • Legyen minden kollégája naprakész és precíz. Az egységes információknak köszönhetően a tévedés, félretájékoztatás elkerülhető.
  • Csökkentse az adminisztrációval töltött órák számát. Az értékesítő munkatársak közvetlen tudnak rendeléseket feladni. Ezáltal nem szükséges más kollégákat is bevonnia a folyamatokba.
  • Kerülje el a hibákat. Az Exact CRM rendszernek köszönhetően nem kell egy adott információért emailt írni, telefonálnia, mivel mindenki egy rendszerben dolgozik. Ezáltal az információk, adatok keresésére, megtalálására eltöltött idő nagymértékben csökken.

Legyenek vevői a középpontban

  • Mutassa meg az ügyfeleinek, hogy megérti őket és az igényeiket, nyerje el a bizalmukat.
  • Legyenek produktívak a munkatársai. A nagyméretű és egységes információknak köszönhetően könnyen kiszűrheti, hogy ha egy adott ügyfelének új igényei vannak és már ajánlatot is tehet nekik, még mielőtt ők konkrétan tudnák, hogy milyen megoldás lenne hasznos számukra.
  • Építsen kapcsolatokat. Növelje munkatársai teljesítményét azáltal, hogy komplett és kész információkat szolgáltat nekik. Legyen az akár egy telefonszám, email cím, látogatási cím. Jelentős időt takaríthat így meg nekik.  Az így felszabadult idejüket hasznosabb dolgokra tudják fordítani, amivel jelentőség teljesítménynövekedésre számíthat.

Teljes mértékű integritás az Exact for finance, Exact for ERP és az Exact for HRM-el

  • Az összes osztály ( pénzügy, marketing, értékesítés, stb.) ugyanazokkal az információkkal dolgozik, így elkerülhető a kevert, fél információkból eredendő hiba.
  • Kerülje el az információtorzulást. Nem csak az általános adatok közösek (cégek, elérhetőségek, stb.), hanem az adatbázisok is. Így a folyamatok is egységesek.
  • Helyszíntől és eszköztől független hozzáférésnek köszönhetően nem szükséges jegyzetelni, fejben tartani a rögzítendő információkat. Azonnali hozzáférés, azonnali adatbevitel. Ezeknek köszönhetően mindig a legfrissebb információkat érik el a munkatársai.

Teljes körű hozzáférés a kapcsolatfelvételtől kezdve a számlázásig

  • Profitáljon a központi vevői adatlap komplexitásából. Minden lényeges információt megtalál a vevői adatlapja alatt. Legyen az akár tranzakciók, jóváírások, szerződések, levelezések, panaszok ,de akár egyéni típusú dokumentum kategóriák létrehozása is lehetséges.  Ezeket a dokumentum típusokat szűrve keresheti, így pár másodperc alatt minden szükséges információ megtalálható.
  • Az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok (kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, számlázást stb. ) a háttérben futnak workflow funkcióval. Így ha a kapcsolatfelvételt elvégző munkatársa végzett a feladatával, akkor a munkafolyamat átkerül az ajánlattevő kolléga munkafolyamatai közé.
  • Korszerűsítse a panaszok és kérelmek folyamatait. Vonjon be egyszerre több munkatársat is az adott panasz vagy kérelem kezelésébe úgy, hogy egy felületen lássák az információkat. Ennek köszönhetően ha például a panaszkezelő munkatárs elvégezte a feladatát és a számlázási osztályhoz tartozik a következő lépés, akkor ők azonnal értesülnek róla. Nincs szüksége többé emaileket küldeni, telefonálgatni, emlékeztetőket készíteni.
  • Minden kollégája rá tud nézni az adott folyamat állapotára, így könnyedén, azonnal tudja tájékoztatni a vevőket.

Azonnali hozzáférés az információkhoz a CRM app-nak köszönhetően

  • Az Exact CRM alkalmazás Androidra, Ios-re és Windows phone-ra is letölthető. Teljes körű CRM alkalmazás, amely nagy mértékben az értékesítéssel foglalkozó munkatársak részére lett kifejlesztve.
  • Hozzon létre találkozókat, szerkessze őket és nézze át a napi teendőit pár kattintással.
  • Mindig aktualizált információk alapján tervezze meg a napját. Az ügyféladatokhoz való hozzáférésnek köszönhetően akár menet közben ellenőrizheti, hogy jó helyre tart-e éppen.

Hatékonyabb email kampányok

  • Célzott marketing levelek küldése. Szűrhet szektor, méret és egyéb feltételek alapján a meglévő adatbázisában.
  • A kampány varázsló segítségével gyorsan és precízen hozhat létre új marketing emaileket.
  • Hozzon létre személyre szabott email kampányokat előre definiált mezőkkel.

Sikeresebb értékesítési folyamatok

  • Rendelkezzen 100%-os irányítással. Már az érdeklődő és a potenciális ügyfelei bekerülnek a marketing és/vagy értékesítési osztály munkafolyamati közé. Így késlekedés nélkül gyorsan és precízen tudja ezeket az információkat felhasználni és a szükséges lépéseket megtenni.
  • Ne hagyjon ki egyetlen lehetőséget se. A kollégái mindig tudni fogják, hogy éppen mi történik az ügyfeleikkel és ennek köszönhetően mindig a megfelelő időpontban tudnak kapcsolatba lépni az ügyfelekkel.
  • Legyen naprakész az ügyfelekkel kapcsolatos munkafolyamatokkal.  Reportokat és automata jelentéseket állíthat be, amik  összesítve vagy tételesen jelenítik meg a kért információkat.